Liveblogg från flygplatsen

Den här flygplatsen har blivit vald till årets flygplats några år i rad tydligen. Oklart vilken organisation som står för utmärkelsen, men det spelar ingen större roll. Utbudet av shopping är enormt och när jag köpte ett par solglasögon nyligen hade jag nio (9) personer som hjälpte mig. Kan vi anta att lönekostnaden är låg, eller borde jag snarare förstå varför glasögonen var dyra?

Fritt internet finns det också, något jag inte lyckats få någon gång på Arlanda än så länge. Kanske är jag helt enkelt inte nog VIP. Hur som helst reser vi lätt till Bangkok, inget incheckad bagage, vilket känns lite rekord eftersom jag t.ex. var den ende som hade med mig stor resväska på seglingen i Kroatien härom året, vilket jag blev lätt hånad för en längre tid. Men men, det finns många passande klyschor att placera efter den meningen...

Patrik ser lite kinkig ut på bilden här, men det var mest för att han inte han sminka sig innan. Själv har jag kört den koreanska stilen en längre tid, d.v.s. försöka sminka mig lite blek. Önskar det sistnämnda stämde, men förhoppningsvis är jag lite mer solbränd på kommande bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0