Nytt rekord...

Här i Seoul är klockan nu lite efter 2 på natten. Dagen började med plugg och har precis avslutats på samma tema. Mängden tid nedlagd på skola är oändligt mycket högre här än i Stockholm. Jag säger inte att jag lär mig så mycket mer här, men däremot andra saker och på ett helt annat sätt. Det tar helt enkelt mycket tid. Idag summerar vi pluggtiden till ca 12h effektiv tid. (16h innefektiv tid)

Om 5h är det dags att stiga upp och genomföra sista presentationen för den här omgången. Sen är det några dagar fram till en tenta och några timmar senare sitter vi förhoppningsvis på planet till Thailand. Biljetterna är köpta och så länge inte Thai slutar flyga till Bangkok kommer vi åka, trots upplopp och annat. Lite spänning har väl inte skadat?

I övrigt så är jag helt slut i hjärnan. Kanske blev inlägget helt intetsägande. Jag tar inget ansvar för det nu. I natt.

Kommentarer
Postat av: Helena

phew, tur att jag pluggade i sthlm, lat som jag är ;)

2009-04-17 @ 11:42:17
URL: http://helenisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0