Framme pa Bali

Nu ar vi framme pa Bali. Resorten har tva datorer med internet, men troligen har de lanat min van Fredriks gamla 2400 bauds modem (Alster), for det ar extremt langsamt. Det ar dock bra sa jag slipper sitta vid datorn hela tiden. Man kan ju lugnt saga att vi kommit till paradiset. Stallet vi bor pa ar som en oas, man slipper till och med hora skrikande barn pa stranden. Vi har inte gjort manga knop idag, bara last och atit lite. Jag laser 'The undercover economist', lite fantasilost av en ekonomistudent kanske, men valdigt intressant. Rekommenderas! (Tack Sofie for boken)

Imorgon aker vi till Gilis, troligen med bat, annars flyg. Snabba baten tar 2 timmar och en normal tar uppat 8, sa det ar en bit bort. Tydligen ar Gilis annu narmre paradiset, och var Bungalow ligger pa stranden. Det gar ingen nod pa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0