God morgon?

Det här med att blogga går ju som ni märker lite upp och ned i min familj. Mycket kanske beroende på att det bara är jag som har hand om hushållet och att det helt enkelt blir allt för lite tid och ork kvar till att blogga. Det skulle underlätta om någon kunde hjälpa mig med vissa sysslor som till exempel att förbereda presentationer, läsa case och att ta sovmorgon. Man hinner helt enkelt inte allt.

Helgen har annars inte bjudit på några större överraskningar. Vi har haft vår vanliga tur ned till Itaewon (ett turist-/shoppingområde) där vår skräddare bor för att fundera på vilka skjortor vi ska beställa. Vi är jag, Patrik, Philipp och "Kay". Igår var vi där igen. Jag tror Hamilton som de heter tycker vi är lite krävande och jobbiga eftersom vi inte bara väljer tyger utan sen kommer tillbaka och vill ha skjortorna justerade, insydda och förändrade.

Just i detta nu är det dags att börja lyssna på presentationer igen. Det börjar faktiskt bli lite långtråkigt men som tur är så är det inte så många kvar. Dessutom tänkte jag faktiskt skolka lite den här veckan eftersom jag bara missat en enda lektion den här terminen. Man får missa 3 per kurs så lite ska jag väl kunna unna mig.

Kommentarer
Postat av: H

Uniqlo har jättemycket fina killkläder faktiskt. Var där med min kompis Rasmus och han har nu deras shorts i typ ALLA färger. (Och det är biiilliiiigt!)

2009-06-11 @ 01:43:02
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0