Morgonrutiner

Tisdagar och torsdagar börjar jag tidigt. Det innebär uppstigning klockan 07.55, vilket kanske inte är så tidigt om man har någon läggning att plåga sig själv. Jag har inte det och för mig är det väldigt tidigt. Däremot är det inte sent att som igår pilla med power point klockan 01.30... Alla är vi olika.

Fordonet nedan är en lika självklar del av min morgonrutin som hushållsost inte är en del av den. Samtidigt som jag äter mina sockrade (ser ut som ljusa frosties!) Kelloggs Special K till frukost åker den alltid lika plikttroget förbi nedanför fönstret.

Igår var det presentationsdags igen. Vi lyckades sy ihop det ganska okej tillslut och Professor Hemmert tyckte det var "excellent" så det var ju bra. Vi hade inte kunnat träna innan och gjorde klart själva presentationen samtidigt som gruppen innan körde klart sin, varför vara ute i tid liksom... Nu är det bara en presentation kvar här i Korea. Sen fyra tentor och därefter är det dags att packa väskan och resa till Bali! Därefter, den 28e juni klockan eftermiddag bjuds det på grillat i Vång (förutsätter jag) och de som vill är välkomna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0