Sista inlägget i Korea

Nu sitter jag här vid gaten och väntar på att få åka mot Europa igen. Resan påbörjade vi igår klockan 15 "Balinesisk" tid, vilket är 21h sedan... Först åkte vi båt i ungefär 1.5h (den hade 3x300hk den här gången) sen bil 2h och sen en massa väntan. Flighten från Denpasar till Seoul gick ganska bra, frånsett att jag inte kunde sova över huvud taget. Är med andra ord ganska trött nu. Dessutom hade vi ett par barn i närheten som var allt annat än lugna stundtals. Barn på flyg borde mer eller mindre förbjudas...samma på tåg.

Vera stannar i Seoul en vecka till med sin familj och Philipp kunde som bekant inte följa med till Bali tyvärr. Med andra ord reser jag själv sista biten. Lite tråkigt, men jag räknar med att kunna sova ganska mycket nu. Sitter vid fönstret också så jag slipper en massa spring. Nästa inlägg kanske kommer från svensk mark. Eller tysk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0