Dagens tips - Bloglovin

Vet inte hur många bloggar ni följer, men för min del handlar det om 10-15 st. Ju fler det blev desto jobbigare att klicka runt. Det tog helt enkelt en massa tid. Men sen upptäckte jag lösningen. En sida som heter Bloglovin där man registrerar sig och sen enkelt söker upp sina favoritbloggar och lägger till dem i sin egen "lista". Därefter går man bara in på sidan när man vill läsa och så får man alla de senaste inläggen serverade, ungefär som i ett mail. Smidigt, enkelt och spar en massa tid.


Kommentarer
Postat av: emmie

ääääh, lite får man ju ha i skallen med:D min glömmer du väl inte i första taget?;)

2009-03-09 @ 20:35:48
URL: http://www.metrobloggen.se/emmie
Postat av: Hemma hos Katta

Möjligtvis en erfaren bloggare men jag kör fortfarande på den gamla klick-tekniken när det kommer till blogguppdateringar ;) Har Bloglovin men loggar aldrig in... Inte så smart kanske!



Kraam kraam

2009-03-09 @ 23:09:25
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0