Jag är ledsen långa backen, men jag måste göra slut



Första gången vi möttes började mitt hjärta bulta. Min andning blev gradvis starkare och mitt ansikte fick en rödaktig ton. Det kanske inte osade kärlek på direkten, men någon form av "connection" fanns.

Vi har träffats dagligen den senaste veckan och för varje gång har jag börjat störa mig mer och mer på vissa av dina sidor. Du känns lite motlut. Känslorna har bleknat med tiden. Dagarna har gjort att hjärtat inte längre bultar lika hårt och andningen är lättare. Idag träffade jag någon ny, och jag måste härmed göra slut.

Jag är ledsen att det skulle behöva bli såhär. Det var nånting på gång, det kände jag, men det klickade inte riktigt från min sida. Idag mötte jag någon som det kan bli en längre relation med, på helt andra villkor. Inte lika krävande. Luktar godare. Mindre krav på motprestation. Återigen, jag är ledsen, men du är brädad. Min nya kärlek heter Skolbuss.


Kommentarer
Postat av: H

Hon är snygg! Vilket kap

2009-03-03 @ 22:20:45
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0