Seoul Tower

Är lite smått stressad, ska iväg om några minuter, men här kommer ett kort inlägg.

Idag har jag och Patrik lunchat med en kille på Exportrådet och fått lite info om hur de arbetar och allmänna "Seoul-tips". Efteråt gick vi till Seoul Tower som ligger på en höjd mitt i stan. Man ser 360 grader ut över stan och då inser man verkligen hur stort det är. Så långt ögat kan nå är det hus, stora som små. Mitt genom staden går den stora floden som jag nu i all hast inte kan komma på namnet på.

Bilderna är lite kassa eftersom man tyvärr måste ta bilder genom skitiga fönster. Ska ta bättre bilder framöver när det blir lite grönare!

Måste rusa men håll tillgodo med detta så länge. Inte varje dag jag är med på bild.





Rättigheterna till bilden ovan tillhör FORD MODELS.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Han-floden heter den.

2009-03-14 @ 22:40:24
Postat av: Sandra

Imponerade utsikt!



Jag har ingen länk på lägenheten men kan maila ngn bild :) Det är en stor etta som är tänkt att bli en 1,5a med sovalkov. 48 kvm.. Ligger vid Värmlansgatan på Herrhagen, bredvid Dans livs. Även en stor balkong! Kommer nog bli jättebra :)

Hoppas allt är fint med dig!

/Syrran

2009-03-15 @ 18:37:37
URL: http://metrobloggen.se/sandraasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0