Seriös

Eftersom det inte händer så ofta att jag är i skolan vid den här tiden så tar jag tillfället i akt att skryta lite även idag. Klockan är lite efter 21.00. Till och med koreanerna börjar droppa av lite nu. Däremot tänker jag inte utmana om att bli sist på skolan eftersom läsesalarna är öppna dygnet runt. (inklusive personal dygnet runt) Jag tvekar inte sen sekund på att det är halvfullt även klockan 04.32.

Min senaste "kreation" är nedanstående tabell som försöker illustrera non-market factors när man ska starta business utomlands. Det är inte fråga om absolut sanning, men försöker ge en bild av ungefär hur snabbt myndigheter jobbar. Håller nämligen på med en presentation som syftar till att presentera Turkiet ur synvinkeln "varför skall koreanska företag investera i Turkiet".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0