Dagens outfit 2.0

På allmän begäran: Dagens outfit!

Den här gången föreställer bilden dock inte mig själv, utan oidentifierat mongobarn som måste sovit över i vårt gemensamma utrymme. Han ser ganska trasig ut, på flera sätt. Kanske är det min okände lillebror, då jag tveklöst ser drag av mig själv i denne person?

Kännetecken:
- Shorts: Billabong
- T-shirt: 7up
- Skor: Barnmodell med koreansk seriefigur över vristen
- Smala och relativt håriga ben
- Okammad
- Generellt sliten framtoning
- Som person ger han ett relativt snällt intryck, även om jag inte kunnat prata så mkt med honom. Han luktar inte särskilt illa,  vilket tyder på att han även i normala fall har någon stans att bo. Skäggstubben beräknas vara 24-27h gammal vilket också borgar för stabil bostadssituation, altternativt sponsring från Wilkingson Sword eller Gilette.

Lystrar till... Ja vad? Återlämnas mot beskrivning av detta. Annars tas han om hand av de koreanska myndigheterna.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Underbart!! Sååå söt!!!

2009-05-10 @ 19:43:06
Postat av: H

Går det att adoptera lilla pojken? Jag har tom&jerry-kex och tre kinderägg som han kan leka med här hemma. Dessutom bor jag i samma gränd de spelade in Harry Potter. Det måste väl vara spännande för det lilla livet?

2009-05-11 @ 13:20:02
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/
Postat av: Xue Mei Rhodin

Underbart Henrik! gillar att du lagt till Lolita-posen med benen. very asian fashion girl-ish... :P

2009-05-11 @ 14:15:33
URL: http://frokenrhodin.onsugar.com
Postat av: Dalma

hahaha, störd :P

2009-05-11 @ 18:24:03
Postat av: Jaanet

hahaha.. I like!



och svarade förresten på din kommentar i min egen blogg :)

2009-05-13 @ 15:44:19
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0